Күні:13.11.17 Сынып: 1 "Ә" |
Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны: Мұғалім : Әлменова А.С Қызылжар орта мектебі | ||
Сабақтың тақырыбы |
Біздің кафе.Буын. | ||
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
1.1.1.1 тыңдау барысында тілдік бірліктерді ажырату, тыңдалған мәтіннің мазмұнын түсіну,сөздерде неше буын болса, сонша буын болатынын түсіндіру. 1.1.2.1мұғалімнің көмегімен мәтінде кім (не) туралы айтылғанын анықтау. | ||
Сабақтың мақсаттары |
Барлығы: Жаңа білімді меңгереді. Көбі: Тақырыпты түсініп, тыңдап, жетекші сұрақтар арқылы талқылайды. Кейбірі: Алған білімді өмірде қолдана алады. | ||
Жетістік критерийлері |
Тыңдау барысында тілдік бірліктерді ажырату,тыңдалған мәтіннің мазмұнын түсінеді,сөздерде неше буын болса, сонша буын болатынын түсінеді. Мұғалімнің көмегімен мәтінде кім (не) туралы айтылғанын анықтайды. | ||
Құндылықтарды дарыту |
Оқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу. | ||
Пәнаралық байланыс |
Өнер, ана тілі сабағы | ||
АКТ қолдану дағдылары |
Аудиожазба , таныстырылым. Проектор | ||
Тілдік құзыреттілік |
Қонақтар - гости, Кафе , cafe дәмхана. Буын, слог, syllable | ||
Сабақ барысы | |||
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет 1. Оқушылармен психологиялық сәт өткізу. 2. Топқа бөлу 3. Сабақ тақырыбын анықтау, мақсатын түсіндіру. 4. Жаңа сабақтың мағынасын ашу. 5. Қорытындылау. 6. Кері байланыс |
Ресурстар Үнтаспа АКТ қолдану. Қолмайлықтар Тәрелкелер Стақандар Шанышқылыр Қасықтар | |
Сабақтың басы Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру 5 минут |
«Сәлемдесу» ойыны: Қазір біз сендермен ойын ойнаймыз, қимылды тез жасауларың керек. «Бастаймыз» деген белгі берілгенде, мен қалай амандасу керек екенін айтамын, сонда сендер бір-бірлеріңмен тез-тез амандасасыңдар. Әр адаммен әртүрлі амандасасыңдар. Сонымен, көзбен… қолмен… иықпен… құлақпен… тіземен… иекпен… өкшемен… арқамен |
Кешью тобы әнімен
| |
Сабақтың ортасы 8 минут
|
1-жаттығу Әңгімені тыңда.Рөлге бөлініп оқу. 2-жаттығу Cуретке қара және сол сөздерді көшіріп жаз. 4-жаттығу Сөздерден мақал құрап оқыңдар. |
Таныстырылым, оқулықпен жұмыс | |
Сергіту сәті 1 минут |
Алтын күн видео көрінісі |
Сергіту сәтіне арналған видео жинақ | |
Аяқталуы 16 минутҚызықты тапсырма 8 минут |
Оқушылар бүгінгі сабақ бойынша өз ойларын қолмайлықтарға жазады, оқиды.Дайын болған дастарханға қолмайлықтарды сәндеп қою. |
Оқулық, дәптерлер. | |
Сабақтың соңы 2 минут
|
Рефлексия Мұғалім әр оқушыға кері байланыс айтып кетеді. |
Самайликтер | |
Дифференциация – оқушыларға көбірек қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырмалар қоюды жоспарлап отырсыз? |
Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін тексеру жоспарыңыз?
|
Пәнаралық байланыс Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы АКТ Құндылықтармен байланыс (тәрбие) | |
Қолдау көрсету. Қабілеті жоғары оқушылар айтылған сөздер мен сөйлемдердің көпшілігін дұрыс қайталай алады. |
Оқушылар өздері жасаған бет-бейнелеріне қарап бір-біріне көңіл- күйлерін айтады. (қуанышты, көңілді, көңілсіз, ашулы)
|
Өнер, ана тілі сабағы Оқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу. |