«АҚМОЛА ОБЛЫСЫ БІЛІМ БАСҚАРМАСЫНЫҢ ЦЕЛИНОГРАД АУДАНЫ БОЙЫНША БІЛІМ БӨЛІМІ ҚЫЗЫЛЖАР АУЫЛЫНЫҢ ЖАЛПЫ ОРТА БІЛІМ БЕРЕТІН МЕКТЕБІ» КММ
КГУ «ОБЩЕОБРАЗОВАТЕЛЬНАЯ ШКОЛА СЕЛА КЫЗЫЛЖАР ОТДЕЛА ОБРАЗОВАНИЯ ПО ЦЕЛИНОГРАДСКОМУ РАЙОНУ УПРАВЛЕНИЯ ОБРАЗОВАНИЯ АКМОЛИНСКОЙ ОБЛАСТИ»

СоцСети

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

12.04.2017

Сабақтың тақырыбы: 120 * 3; 360 : 3 түріндегі жазбаша көбейту және бөлу.

Сабақтың мақсаты:

Білімділік:  жазбаша көбейту, бөлудағдыларынжетілдіру; 2-3 амалмен  өрнек түрінде  шығарылатын есептер құрастыру және шешу дағдыларын бекіту. 

Дамытушылық:  жазбаша көбейту және бөлу;  есептер шығаруды, күрделі теңдеулерді  есептеуді қалыптастыру. Пәнге қызығушылығын арттыру.

Тәрбиелік мәні: өздігінен жұмыс жасауға, ұқыптылыққа, тазалыққа, ұжымдық жұмысқа, бір - бірін сыйлауға тәрбиелеу.

Сабақтың  түрі: жаңа білім беру, аралас сабақ.

Сабақтың әдіс - тәсілдеріі: сұрақ жауап, жеке жұмыс, топпен жұмыс

Көрнекілігі: көбейту, бөлу кестесі, кесте, постерлер.

Қолданылатын технологиялар: Оқу мен жазу арқылы сын тұрғысынан ойлауды дамыту.

Сабақтың стратегиясы: ой шақыру, ЖИГСО – 1, қар көшкіні

Сабақтың типі:  дәстүрлі емес сабақ.

Cабақтың барысы

I.Ұйымдастыру кезеңі.Түгендеу, сабақтың мақсатымен таныстыру, оқушының назарын сабаққа аудару.Оқушыларды 4 үй тобына бөліп отырғызу.Топ басшысын тағайындау.

а) Психологиялық дайындық.

   Жақсы сөз жанды жадыратады дегендей, бір – бірімізге жан жылуымызды берейік.

Бүгінгі күн терезеден,

Бізге қарай тұр қарап,

Сондай жақсы көңіл – күймен, 

Басталады бұл сабақ.

     Топ  ережесімен таныстырып өту.

ІІ. Қызығушылықты ояту.

Ой шақыру.«Математикалык жарыс» ойыны. Көбейту мен бөлу тақырыбы бойынша топпен есептер шығарып, ортаға шығады.

              І топ                       ІІ топ                ІІІ топ                      VІ  топ

15* 5=75                35*4=140          175 : 5=35                 252: 6=42

165: 5= 33              265:5=53           26*3=78                    18*4=72

85:5=  17                366:3=122         42*3=126                  27*4=108

936:3=312               324:2=16          52*2=104                 143*3=429

  III. Мағынаны тану.

Мұғалім: Көбейтудің баған түріндегі жазылуын  қарастырайық.

Бөлудің баған түріндегі жазылуын қарастырайық.

Жазылады: бөлінгіш – 360 , бөлгіш – 3. 

Бірінші толымсыз бөлінгіш – 3 жүздік. 

Бөліндіде 3 цифр (жүздік, ондық, бірлік ) бар.

Жүздіктер бөлінеді: 3 : 3 = 1, 1 бөліндіге жазылады.

Ондықтар бөлінеді: 6 : 3 = 2 , 2 бөліндіге жазылады.

Бірліктер бөлінеді: 0 : 3 = 0, 0 бөліндіге жазылады.

Жауабы: 120.

4 үй тобы нөмерленеді. 1   2   3   4

                                                                              №1    

-  І

                                                                                  №2     -

      ІІ

                                                                                 №3     -

       ІІІ

                                                                                 №4     -  

     Осы нөмер бойынша жұмыс топтарына отырғызылады.  Берілген есептерді төрт

топқа бөлініп, беріледі. Нөмер бойынша  берілген есептерді (жеке, топта) шығарады.  Әр топтың есептерін мұғалім тексеріп отырады.

1 топ.  №3 Өрнектерді баған түрінде жазып, есепте.

550 : 5 = 110        420 * 2  =  840         

420 : 7 = 60             

480 : 4 =120            

 2 - топ. № 4  Есептерді  шығару.

   Зообақтың үш үлкен аувариумында  485 балық бар. Біріншісінде 130 балық, екіншісінде  одан  екі есе артық балық бар. Қалған балықтар  - үшінші аквариумда. Үшінші аквариумда неше

барлық бар?

І  - аквариумда  - 130 б

ІІ  - аквариумда - ? б, 2  есе артық               485 б

ІІІ – аквариумда - ?б

Шешуі: 485 - 130 * 2 = 225

Жауабы: үшінші аквариумда  225 балық бар.

 3 топ. 

№ 5  Қысқаша жазылуы бойынша есептертқұрастыр.

а) 1 – ші үйде  - 160 тұрғын

2 – ші  үйде  - ?, 2 есе артық             810 тұрғын

3 – ші үйде - ? тұрғын

Шешуі: 810 – 160 * 2  =  490 Жауабы: 3 – ші үйде490 тұрғын.

ә) 1 – ші кітапта – 340 бет

    2 – ші кітапта  - ?, 2 есе кем            ? бет артық

Шешуі:  340 : 2  =  170

               340 – 170  =  170

Жауабы: 170 бет артық.

4 топ .  № 6 Көбейту амалының қасиеттерін пайдаланып, есепте.

18 м ×45  = (10м + 8м) ×(40 + 5) =  10 ×40 + 8 × 5  = 400 + 40  =    440                  

35 л ×18  = (30л + 5л ) ×(10 + 8)  =  30 ×10 + 5 × 8   =  300 + 40 =  340

25 ×24кг  = (20 + 5) ×(20кг + 4кг) =  20 ×20 + 5 × 4  = 400 + 20  =  420

24 кг ×35   =  (20кг + 4кг) ×(30 + 5) =  20 ×30 + 4 × 5 =  600 + 20   = 620

     Есептер шығарылып болған соң, өз үй топтарына оралады. Үй тобында кезекпен өзі қандай есеп шығарды , соны

түсіндіреді.

 VІ .Ой толғаныс.

«Қар көшкіні»

    Әр топқа теңдеулер беріледі. Топтағы әр бара бір бөлігін жазады. Теңдеуді шығарып болған соң, тақтаға шығып

қорғайды.

 

480 + х = 120 + 680                                                       500 –

х = 32 * 2

480 + х = 800                                                                       500 – х = 64

Х = 800 – 480                                                                      

х =  500 – 64

Х =  320                                                                               

х = 436

480 + 320 = 120 + 680                                                        

500 – 436 = 32 * 2

          680 = 680                                                                               

64 = 64

 

390 + х = 900 + 164                                                    356 – х = 26 * 4

390 + х = 1064                                                         

         356 – х = 104

Х = 1064 – 390                                                      

            х = 356 – 104

Х = 674                                                                 

             х = 252

390 + 674 = 900 +164                                                        356 – 252 = 26 * 4

        1064 = 1064                                                             

 104 = 104

 

Кері байланыс.

Фугуралар арқылы өздерінің не үйренгендерін белгілейді.

Бағалау.

Просмотров: 1233


Добавить комментарий



Включить данные в подпись

Текст