Тақырыбы: «Жаңа оқу жылында балаларды оқыту туралы»
Өткізілген күні: 20.08.2020ж
Өткізілген уақыты: 17.00
Ата-аналар жиналысының мақсаты: короновирустық инфекцияның таралуына жол бермеуге байланысты карантиндік шаралар жағдайында жаңа 2020-2021 оқу жылындағы оқытудың ерекшеліктері туралы ата-анларды хабардар ету.
Өткізу форматы: ZOOM және WhatsApp желілері арқылы. WhatsApp желісі арқылы жаднамалар таратылды.
Барлығы:
Қатысқаны:
Күн тәртібінде:
Тыңдалды:
Бесінші және алтыншы сұрақтар барысында мектеп директорының ғылыми ісі жөніндегі орынбасары Хамзина Г.К.: Ата-аналар балаларды қашықтан оқыту кезінде мүмкіндігінше келесі жағдайларды ескереді:
- дербес компьютердің, ноутбуктің, планшеттің, смартфонның бар болуын;
- сымды немесе сымсыз (3G немесе 4G / LTE) интернетке (кең жолақты) қосылу;
- динамик пен микрофонның болуы - кіріктірілген немесе USB немесе сымсыз Bluetooth;
- жұмыс атмосферасын құру, сабақ/оқу сабақтарын өткізу кезінде үй-жайда тыныштықты сақтау;
- веб-камераның көру өрісін тексеру (шолуда артық ештеңе жоқ екеніне көз жеткізіңіз: отбасы мүшелері, шашылған заттар және т. б.)
-веб-камераның немесе HD-веб-камераның – Интернет желісіне қосылған iOS немесе Android-де бейне түсіру/ мобильді құрылғы (смартфон немесе планшет) картасы бар кіріктірілген немесе USB/ HD камерасы немесе HD-бейнекамерасының болуы керек.
«Білім алушылардың үлгерімін, аралық және қорытынды аттестаттаудың үлгілік ережелерін бекіту туралы» Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2008 жылғы 18 наурыздағы № 125 бұйрығына сәйкес бағалау өткізіледі. Бірінші тоқсанда педагогтер 2-11 сыныптарда бөлімге (бұдан әрі – БЖБ) 1 жиынтық жұмыс және тоқсанға (бұдан әрі – ТЖБ) 1 жиынтық жұмыс өткізеді.
БЖБ 2-11сыныптарда 2020 жылдың 5-15 қазан аралығында ТЖБ 2-11 сыныптарда 2020 жылдың 28 қазаннан бастап өткізу ұсынылады.
БЖБ және ТЖБ өткізілетін пәндер мектептің жұмыс оқу жоспарына сәйкес анықталады. Әдістемелік ұсыныстарда 2-11 сыныптарда БЖБ және ТЖБ өткізілетін пәндердің саны мен атауларын көрсететін кестелер бар
1-сыныпты бағалау жүргізілмейді.
Tабиғи және техногендік, әлеуметтік, карантин сипаттағы төтенше жағдайлар жағдайында формативті бағалау үшін орташа балл есепке алынады, ол журналдың жеке бағанында қойылады. Формативті бағалау үшін ең жоғары балл 2-11 сыныптарда 10 балдан аспауы тиіс. Пікір қалдыру үшін мұғалімдер электронды журналдың айдарларын қолданады.
Алтыншы және жетінші сұрақтар бойынша мектептің әлеуметтік педагогы Амангелді Нұрзат сөйледі:
Баланың оқуға деген ынтасын арттырудағы ең тиімді себептері:
Жеке мысал мотивацияда үлкен рөл атқарады. Балалар ересектердің іс-әрекетін өздеріне көшіреді. Егер ата-аналар үнемі кітап оқып, өмір бойы оқуды жалғастырса, мәдениетке қызығушылық танытса және әуес ісіне уақыт бөлсе, бала білім алуға ұмтылады.
Мотивацияның екінші компоненті - оқу жетістіктері.
Баға білімнің көрсеткіші емес. Сізді электрондық баға емес, баланың нақты білімге қызығушылық танытатындығыңызды айтыңыз. Алынған білімді тәжірибеде қалай қолдану керектігін көрсетіңіз. Балалардың талпыныстарын қолдаңыз.
Және күн тәртібіндегі сұрақтар бойынша ата-аналарға жаднамалар таратылып, сынып жетекшілер жеке жұмыс жасады.
Жиналыс барысындағы сұрақтар негізінде ата-аналар тарапынан сұрақтар мен ұсыныстар түсіп жауап беріліп, назарға алынды.
Сөз соңында мектеп директоры Бауыржан Аманжолұлы ата-аналарға рақмет айтып, жаңа оқу жылына сәттілік тіледі.